Grammarly — найвпізнаваніший український бренд за кордоном

Grammarly — найвпізнаваніший український бренд за кордоном

Український сервіс на основі штучного інтелекту для допомоги у написанні текстів англійською Grammarly став лідером з впізнаваності українських брендів іноземцями. Про це йдеться у дослідженні «Made in Ukraine. Які українські бренди знає світ?» від Brand Ukraine.

Респондентам запропонували обрати із запропонованого переліку українських торгових марок ті бренди, які вони знають. Найбільший відсоток впізнаваності має представник української ІТ галузі Grammarly: 44% у США і 39% у Великій Британії. У інших країнах менше знають про цей сервіс: 9% в Іспанії й Франції, 11% у Німеччині, 8% в Польщі й 18% в Туреччині.

 

 

Крім того, у дослідженні вказано, що 60% респондентів з усіх країн знають принаймні один бренд із переліку. Найвищий рівень знання у США (74%), а найнижчий — Німеччини (49%) та Іспанії (50%).

 

 

«Усі українські бренди, які охопило дослідження, мають здебільшого позитивне сприйняття серед іноземної аудиторії», — йдеться у дослідженні.

 

77% респондентів позитивно оцінили український сервіс Grammarly. Він також виявився найбільш впливовим на ставлення іноземців до України.

 

 

У дослідженні підсумували: перед виходом на закордонний ринок українському бренду варто:

 

  • провести аналіз місцевого ринку;
  • провести аналіз локальної специфіки споживчих звичок цільової авдиторії;
  • мати в команді фахівців з досвідом міжнародних комунікацій та комунікацій зі споживачами на іноземних ринках;
  • проаналізувати імідж України в тій галузі, яку представляє бренд;
  • вивчити особливості медіаспоживання місцевої аудиторії;
  • розробити комунікаційну стратегію виходу бренду на іноземний ринок тощо.

 

«Made in Ukraine. Які українські бренди знає світ?» — онлайн-опитування дорослого міського населення в 7 країнах (Велика Британія, Іспанія, Німеччина, Польща, США, Туреччина, Франція). Його провели у травні 2024 року дослідницькими агенціями Umbrella та FPA на замовлення Brand Ukraine. Загальна вибірка склала 2806 респондентів (400 осіб на кожну країну). На етапі аналізу отриманих даних вибірку зважили за параметрами віку, статі й місця проживання респондента.

 

Brand Ukraine — це команда експертів, що з лютого 2022 року працює над розвитком національного бренду України на міжнародній арені. Організація створює комунікаційні проєкти, розвиває цифрову екосистему України Ukraine.ua та досліджує сприйняття країни за кордоном.

 

Це дослідження представлене Brand Ukraine в рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні. 

 

Як повідомлялося, онлайн-платформа для покращення якості англомовного тексту Grammarly підтримала Україну в російсько-українській війні, пожертвувавши кошти та заборонивши доступ для користувачів з росії та білорусі.

 

 

Чільне зображення: логотип Grammarly 

Інфографіка: Brand Ukraine

Оригінал статті на Suspilne: Grammarly — найвпізнаваніший український бренд за кордоном

Додати коментар

Перед доданням нового коментаря впевніться будь ласка що він конструктивний і не ображає почуттів та гідності осіб, яким він призначений.

Ім'я*
Email* (не буде опублікований)
*
* - поля обов'язкові для заповнення

Блог

На Ковельщині з’явилися вулиці Петра Яцика та Євгена Маланюка

У межах деколонізації вулиці у Ковельській громаді отримали нові назви. Про це повідомили на сайті Ковельської міської ради.

Вулиця Брюллова була перейменована на честь Пе

Оголосили переможницю Німецької книжкової премії 2024 року

Під час Франкфуртського книжкового ярмарку оголосили лавреатку Німецької книжкової премії 2024 року, нею стала письменниця Мартіна Гефтер. Про це повідомили на сайті премії.
Письменницю

Тараса Шевченка звільнили з посади заступника міністра культури та інформполітики

Кабінет Міністрів України звільнив Тараса Шевченка з посади заступника міністра культури та інформаційної політики з питань європейської інтеграції. Це сталося під час засідання 8 жовтн

У Києві запрацювала головна книгарня «КнигоЛенду»

У Києві відбулося передвідкриття для професійної спільноти головної книгарні «КнигоЛенду» в столиці за адресою вулиця Жилянська 5/60, біля метро Олімпійська. Про це повідомила кореспонд

У Польщі оцифрували перші львівські газети XVIII-XIX століть

Національний інститут імені Оссолінських у Вроцлаві «Оссолінеум» виклав у відкритий доступ скани кількох річників перших львівських газет 1776–1805 років. Про це йдеться на сайті Нижньо

Перейти до блогу

Нові автори

Микита Рижих

Переможець міжнародного конкурсу “Мистецтво проти наркотиків”, конкурсів “Витоки”, “Шодуарівська Альтанка”, бронзовий призер фестивалю “Каштановий будинок”, лауреат літературного конкурсу ім. Тютюнника, VIII конкурсу VivArt, друге місце VІІІ конкурсу української поезії та пісні ім. Марини Брацило. Номінант на Pushcart Prize, фіналіст конкурсу “Кримський інжир”.

Роксолана Жаркова

Роксолана Жаркова – українська письменниця, есеїстка, літературознавиця, кандидатка філологічних наук. Феміністка, дослідниця жіночого письма. Випускниця філологічного факультету Львівського національного університету ім. Івана Франка. Учасниця, фіналістка і переможниця багатьох всеукраїнських та міжнародних літературно-мистецьких конкурсів. Лауреатка кількох літературних премій. Авторка поетичних збірок «СлухаТИ – море: просто собі вір[ші]» (2015), «Руками-словами» (2017), «Всі мої птахи» (2019), книги новел і […]

Ольга Калуга Кількість робіт: 4 Андріана Муха Кількість робіт: 1 Олександр Забродський

Мої ресурси: Instagram Telegram Patreon Twitter Youtube Facebook

Перейти до "Нові автори"